Vandaag ga jij een stuk meer te weten komen over wat IT-helpdesk software is en waar het voor gebruikt wordt en door wie. Het is wel zo handig om te weten wat Servicedesk Plus precies is voordat je het zelf gaat gebruiken, vandaar dat je er zo meer over te weten krijgt. Het is voor de mensen die geen idee hebben wat het is waarschijnlijk best een lastig onderwerp. Maar dat zal verder toch niet zo veel uitmaken.
Wat doe de IT-Helpdesk software?
Natuurlijk zorgt Servicedesk Plus voor een enorme omslag in het zware werk van IT-teams. Zij hoeven nu niet langer de dagelijkse brandjes te blussen, maar in plaats daarvan een indrukwekkende service aan klanten te kunnen leveren, hartstikke mooi natuurlijk. Deze geweldige oplossing biedt zichtbaarheid en centrale controle bij het afhandelen van specifieke IT-kwesties op een zodanige manier dat de meeste bedrijven geen last meer zullen hebben van een downtime. Al tien jaar lang tovert deze software gelukkig bij miljoenen IT’ers een lach op het gezicht. Ook de eindgebruikers en belanghebbenden worden er natuurlijk gelukkig van.
Een aantal punten waarbij de Servicedesk Plus jou en je team bij kan steunen. Allereerst incidentbeheer, het verminderd stroomstoringen, verbeterd de agent productiviteit en voldoet aan SLA’s. Natuurlijk helpt het ook bij probleembeheer, classificeert en analyseert problemen, en lost ze op. Dan hebben we ook nog wijzigingsbeheer, stroomlijnt de planning, goedkeuring en implementatie met geautomatiseerde workflows. Hopelijk weet jij nu een stuk meer over wat IT-Helpdesk software precies is en waar het voor gebruikt wordt.